ThinkPad X1 Carbon

Gen 10 (14” Intel) Laptop

 

تعمیرات تخصصی

غیر گارانتی


لپ تاپ، دسکتاپ، موبایل و مایکروسافت سرفیس

شرایط گارانتی امرتات پلاس ( امرتات + تکمیلی )

مشتری گرامی، شرکت امرتات برای آن دسته از مشتریان خود که نیاز به ضمانت بدنه دستگاه دارند، گارانتی امرتات پلاس به همراه برخی امکانات بیشتر نسبت به گارانتی عمومی ارائه کرده است. این شرایط اضافه با یک + در کنار شرایط نمایش داده شده است.

تعهدات شرکت:

  1. دستگاه مطابق با مدل و شماره سریال و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای داخل جعبه مشمول گارانتی می باشد.
  2. شرکت امرتات متعهد می گردد چنانچه دستگاهی علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.
  3. تاریخ شروع گارانتی با توجه به کارت گارانتی مشخص میگردد و تاریخ فاکتور خرید ملاک شروع گارانتی نیست.
  4. درصورت خرابی های مهم و عدم تعمیر پس از 72 ساعت، اگر دستگاه در 1 ماه اول شروع گارانتی باشد ، بدون لوازم جانبی با دستگاهی سالم تعویض خواهد گردید. +
  5. در صورت عدم تعمیر دستگاه در مدت 72 ساعت کاری از تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت دریافت نماید. درصورت عدم تعمیر تا 20 روز کاری، پس از کسر استهلاک ماهیانه 2% و بدون لوازم جانبی با دستگاهی سالم تعویض خواهد گردید. در صورت موجود نبودن هم مدل، دستگاه با مدل مشابه و هماهنگی خریدار تعویض میشود و مبلغ دستگاه برابر حداکثر مبلغ فاکتور خرید مشتری که از نظر امرتات مورد تایید می باشد و پس از کسر استهلاک محاسبه میگردد. +
  6. نرم افزار راه انداز سیستم، در طول دوره گارانتی تحت پوشش شرکت امرتات میباشد. +
  7. گارانتی شارژر و باطری 12 ماه میباشد. +
  8. بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، شامل این گارانتی میگردد و در طول دوره گارانتی خریدار میتواند یک بار از این امکان استفاده نماید. +
  9. شرکت پس از بررسی مورد خرابی به تعیین خسارت اقدام مینماید، مبلغ خسارت برابر حداکثر مبلغ فاکتور خرید مشتری که از نظر امرتات مورد تایید می باشد و پس از کسر فرانشیز و استهلاک محاسبه میگردد. +
  10. میزان خسارت جزئی 15% ( حداقل 500.000 ریال ) و خسارت کلی 25% و استهلاک ماهیانه 2% میباشد. +
  11. تعیین خسارت کلی و یا جزئی بر عهده شرکت امرتات میباشد. +
  12. در مواردی که تعویض دستگاه با خسارت کلی انجام شده باشد. کارت گارانتی امرتات پلاس نیز ابطال میگردد و خریدار میتواند برای دستگاه جدید مجددا در خواست گارانتی امرتات پلاس را اعلام نماید. +

موارد ابطال گارانتی:

  1. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
  2. نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کار دستگاه گردد.
  3. باز شدن و یا دست خوردگی پیچ های دستگاه به هر دلیل توسط مالک، شخص ثالث و یا تعمیر کار «خارج از مراکز امرتات»، منجر به ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  4. هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه.

موارد خارج از تعهدات شرکت

  1. استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.
  2. بازیابی رمز عبور بایاس، سیستم عامل و هارد.
  3. مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
  4. کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.

توضیحات ضروری

  1. خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
  2. پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
  3. به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
  4. چنانچه در پی درخواست مشتری دستگاه تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.

و در انتها کادر متخصص این شرکت آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری و فنی شما میباشد.