Skip to main content

بعد از خبر رونمایی ساعت هوشمند Samsung  در 4 سپتامبر در برلین  و نیویورک،‌ به تازگی مشخصات این ساعت هوشمند نیز منتشر شده است.بعد از خبر رونمایی ساعت هوشمند Samsung  در 4 سپتامبر در برلین  و نیویورک،‌ به تازگی مشخصات این ساعت هوشمند نیز منتشر شده است.

گفته شده است ساعت مچِی هوشمند Galaxy Gear سامسونگ دارای صفحه نمایش1.67 اینچی Amoled ، رزولوشن 320*320 پیکسل، پردازنده  1.5GHz، پردازنده گرافیکی 400 Mali و یک گیگا بایت RAM، دوربین 2مگاپیکسل، بلوتوث و  NFC است. این ساعت دارای یک شتاب‌سنج نیز می‌باشد و صفحه نمایش آن امکان انتخاب از طریق لمس و ضربه را دارد ولی به نظر می‌رسد که امکاناتی نظیر تایپ متن در آن فعال نیست. از دیگر قابلیت‌های این ساعت امکان ارتباط با تلفن و تبلت از طریق Android 4.1 (ودر برخی از منابع4.2 Android ذکر شده) است.

پیش از این نیز کمپانی‌های Sony و Apple  به ارائه این نوع فناوری پوشیدنی پرداخته‌اند. خبرها حاکی از اینست که ساعت هوشمند شرکت اپل با نام iWatch  تا پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. درصورت موفقیت‌ این تکنولوژی،‌این بار شرکت سامسونگ است که رهبر این محصول در بازار خواهد بود. اما هنوز هیچ یک از این قابلیت‌ها نتوانتسه‌اند لزوم و ضرورت یک ساعت هوشمند را در ذهن مصرف کننده ایجاد کند. یکی از دلایل آن به مفهوم ساعت هوشمند بازمی‌گردد که آیا ما به صفحه نمایش مستقل دیگری که با موبایل ارتباط برقرار کند نیاز داریم؟

3 Comments

Leave a Reply

×

پشتیبانی آنلاین

پاسخگوی سوالات شما هستیم
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟